Inte många lulingar inloggade just nu. Trist, jag som tänkte tipsa om att det om ett par minuter blir en lång intervju med Chrunak i P4 Norrbotten. Puls heter programmet tydligen. Kan vara intressant, karln är ju i alla fall inte rädd att säga vad han tycker.