Sv: Kvällens match

alfnisse:

Tack för en god match, gossar och kickor!
Glad att ni tar väl hand om våra exporter Tero och Pavel. Nån som har nån koll på varför Tero försvann ut från tredje perioden, och kom tillbaka mitt i förlängningen?