Sv: Kvällens match
Nu ska vi bara ha tre pinnar med i bussen hem mot Norrbotten i kväll! Blir det så ska jag hälla i mig några groggar och beställa en droska och ta mig till Cleo och fira ;)

Kanske, vi får se...