Sv: Kvällens match
lizzard:

Lycka till i Gävle. Jag gissar dessutom att ni kommer att ha ett lägre antal medlemmar och dessutom en lägre medelpromillehalt än gänget i Övik. Fast jag lovar att jag kommer att försöka hitta igen er ändå i webradion på lördag.