Sv: Kvällens match
NallePhu: Det spel Luleå visat upp efter OS-uppehållet lär inte skrämma någon. Allt har rasat som ett korthus, boxplay och PP är ren katastrof.
Tror defenitivt LHC lär välja Luleå före Modo som det ser ut nu.