Portello: nu har jag inte en aning om hur matchen ser ut, men det är iofs inte ovanligt att avsågade lag spelar ut som bara den när pressen släpper. Men inte fan ska vi ligga under med 0-2 hemma för den saken. Visst är fokuset knappast det bästa hos Luleå men Timrå ska vi slå, punkt slut.