Sv: Kvällens match
Kickan: Visst är det mysigt att kunna debattera slutspelsdramatikens ovissa framtid i gästboken, istf att avundsjukt behöva sitta och älta om vilka ev toppspelare man kommer att värva till nästa säsong? :-))