Sv: Kvällens match
Dream Team: Ja, det är nästan så man har glömt bort hur det känns med ett slutspel. Äntligen slipper VI att avundsjukt snegla på andra lags göranden och låtanden i ett slutspel. Ni håller väl på oss nu, mot Frölunda?
Vi har ju gjort en Timrå, sas. ;-)