Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
LL: Tycker att det nästan är det, men visst, större under har skett.
Men OM vi ska vinna så måste vårat PP fungera så mycket bättre.
Och ännu viktigare, vi måste sätta våra chanser.Tror nämligen inte att vi får så många.

Även kvalseriehockey ikväll

Håller tummarna för tre hemmasegrar.