Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Salcin: Skönt med 1-0 efter första.Tycker försvarsspelet ser mycket bättre ut idag än de tre första matcherna.

PP-spelet är ju som det är, bara hoppas på bättring.