Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Blev en riktigt trevlig kväll detta.Vinst borta mot LHC är såklart det bästa.Men det blir ju inte sämre över att Rögle samt Skellefteå vinner sina matcher.

Hoppas verkligen vi får två nya elitserielag till nästa säsong.