Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
Albert Hall: Går ju vissa rykten om både MoneyNilsson samt Burra.

När det gäller dom två så ser jag hellre Burra i Luleå.Då i en tredjekedja.
Nilsson var bra senaste säsongen i Luleå, men verkar ha tagit några steg bakåt i Timrå.