Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Leksand-Malmö 1-3.Visst det är en period kvar men det är väl inget som talar för att Leksand vänder detta.Och om dom förlorar så känns det som att vi åtminstone får ett nytt lag i elitserien nästa säsong.