Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
Pessimisten: På tal om kvällsblaskor så avslöjar Aftonbladet idag att en fotbollsreporter på Expressen, Olof Lundh, tagit emot mutor av en spelaragent. 70 000 spänn. Svart, såklart. Långe Olof är omplacerad tills vidare. Se länk.