Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
Swordster:

Nej, vi visste inte att det var officiellt även om jag vetat att det varit klart en tid. Jämfört med Bartecko så lirar Kerman för jordnötter.

Annars så är det helt klart en kanonvärvning, han kommer att passa bra in i LHF.