Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
Portello: Jaja, håll bara fingrarna borta från Lupaschuk iaf, någon chans måste vi ju få till nästa år. Men det finns nog risk att Penguins är intresserade av honom.

LHF, blir ju nya "lill-mora"...