Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
Jimmy Roy.Ja ni, inte tror jag de andra lagen får skrämselhicka när dom läser det namnet.Verkar vara en tuff speleare som vet var utvisningsbåset är beläget.Är detta en spelare vi ska värva? Själv är jag väldigt tveksam.Borde finnas andra spelare.