Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
Paddan: är det missnöje i modo?

är väl en del som sagt upp sina kontrakt. Fast de kanske skrev nya sen. Men med nya hallen och allt så måste de ju ha ett lag som drar folk. Målet måste ju vara sm-final minst