Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Borde inte förresten dom där insamlade 20 000 kr som Ledin fick till att pröjsa böterna vara skattepliktig inkomst? Det är ju pengar han får tack vare en arbetsinsats. Säkrast att jag mailar Skattemyndigheten och upplyser dom om detta.