Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Kanske det blir ES för Fransson ändå.Enligt Värmlands Folkblad så kan är han mitt uppe i föhandlingar med FBK.Och enligt samma tidning ska det visst vara några till svenska klubbar som är intresserade.