Sv: En otråd på Hockeysnackiska
Chief: Usch vad är det du säger?! Hemskt! Själv har jag hela mitt liv haft "hälseneavslitandefobi", jag har nästan alltid haft ömma hälsenor och trott att dom ska gå av när som helst.

Lider med dig! :/