Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
Jesper Jonsson:

Hur gick det egentligen för Orszagh i NHL? Jag vet att han blev skadad, men inte hur allvarligt. Var säsongen över och finns det nått hopp om framtiden?