Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
Salcin: Chabada är nog ett bra förvärv...för er tjecktränare vet vad han tar dit!

Jag hoppas ni får Wallin + nån bra Center så blir det nog ett roligt år i norrland....dock ej för SAIK :)