Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey

NallePhu: Tre år på artistkontrakt, det låter som att det blir ordentligt dyrt.

Förmodar att Lulefansen kommer att mailbomba Tomas Ros ifall han inte skriver att Lubos Bartecko är elitseriens bästa värvning.