Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
Portello:

Nja, jag tycker vi väntar till våren och ser vilka ur kommande säsongs upplaga som klarat sig hyggligt.

Fast nu har ju Simons börjat skriva kontrakt på mer än ett år ibland. Lite fegt tycker ju jag.