Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
Kickan: själv har man fritidshus i Dalarna (i ett litet plejs som heter Sjövad, precis utanför Ludvika) så jag tillbringar en hel del tid här. Masar är ett hyggligt folk, må jag säga. Ja, för ett par år sedan fanns det förresten till och med en LHF-supporterklubb i Ludvika.