Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
Salcin: Givetvis kvittas då Gästrins lön mot dessa skatteutgifter så vi slipper bli finansiellt lidande. LKAB behöver väl bara gruva sig lite mer för att ni ska få lite mer pengar till klubbkassan.