Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
OMG, nu blir jag faktiskt sjukt avundsjuk. Surovy är faktiskt en av mina favoritspelare. Kanske får börja hålla på Luleå..hmm.. näe. Men minst hatad i ES är ni i vilket fall.