Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
Portello:

Ja, han centrade i OS men har mest yttrat i sitt liv. Just nu känns det som att vi har en massa lirare som gjort just det, mest yttrat men centrat då och då. Surovy, Bartecko, Burström, Lindqvist, Niinimäki och någon till. Den enda ren(!)odlade centern i truppen är väl Isaksson. Nordquist kommer att saknas.