Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
Salcin: Nu saknas en bra back, och om även Omark d.ä samt Åkerström skriver på så får vi ju en bättre bredd på laget.Tror och hoppas att detta kan bli en riktigt rolig säsong.