LL: Märkligt det där med statistik. Skrbeks försvarsspel lämnar ju en del övrigt att önska. Slarv, hafs, pet, inga tacklingar, bortkastade puckar. Fast det är klart i jämförelse med andra backar... Huua, tur att AIK är tämligen harmlösa när det inte vankas pp och deras första pp-uppställning. Den är ju nästan uppgraderad från förra säsongen med Åkerman ut och Lintner in. Hade vi haft ett uns av deras effektivitet hade matchen aldrig behövt bli spännande.