Sv: Kvällens match
Känndes som att åka i en tidsmaskin. Gula tröjor, svängig matchbild och darrigt försvarsspel. Är rädd att det sistnämnda inte stannar vid nostalgi utan blir en visa hela säsongen om inget radikalt görs.