Sv: Kvällens match
Jesper Jonsson: Kostade 50 (X) + 100 (2) att fixa den trepoängarn, men det var ju pengar som hade vunnits i Pölsa-matchen och de vill man ju inte ha kvar...

Bra att det är våra egna som tar tag i det här. Bedrövligt att inte så många välbetalda lirare orkat ta i ordentligt. Inga väl investerade pengar där inte.