Sv: Kvällens match
Kickan: Tycker att en del inlägg höll en låg nivå.Några var skrivna av dig andra inte.
Ser ingen anledning att raderas ernies inlägg.Så var det med det.Om du vill kan säkert LL läsa igenom de raderade inläggen och se om de borde stå kvar.Om han tycker de så är det bara att han lägger tillbaka de i gb:n.