Sv: Kvällens match
Kickan: Magnus Wahlman, som kommenterade på webradion, jobbar vanligtvis åt Brynäs. Det var alltså någon form av utlån, just ikväll. Men det var kanske därför du fann honom sansad, vad vet jag.