MIF hemma i dag... hur går det då? Jag brukar vara optimist, men jag har en märkligt pessimistisk känsla i dag. Och när jag ser att Chabada blir borta ännu längre och att även Kerman är borta så blir man ju inte mer optimist precis. Får vi ens ihop tre femmor i kväll? :-(