Sv: Kvällens match
Mycket starkt jobbat, Luleå! Att spöa LHC - som jag tippar vinner hela skiten i vår (tyvärr) - efter 0-2-underläge i första "perren" är riktigt bra gjort. Det behövde ni i ert ganska så utsatta läge...