Sv: Kvällens match
Kickan: tyvärr har vi ju inte straffar redan. dessutom har han redan brännt en eftersom han kör med samma fint hela tiden.

dessutom måste han ju vilja bli bäst
och jag tror du vill det mer än honom just nu.

för idag borde han visat mer även om an fick sig en ass till slut