Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Aliline: Åker man hem under säsong är man ju en mes.
Måste ju stanna och försöka visa ngt.

Och blackhawks har just bytt coach så Nordas chanser har väl antingen ökat eller minskat så klart han måste stanna säsongen ut iaf