Sv: Kvällens match
Karoliina: Det kanske var en reaktion på flera bra matcher på raken men idag var vi inte det bästa laget.
Nu är det dags att hälla upp en whiskey och fira att vi i alla fall kom 7:a. God natt alla. Vi ses i slutspelet.