Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
Pessimisten: Speldum... Han var under LO-säsongen en av Elitseriens bästa backar, kanske t o m den bäste. Vi i TIK har nog bara sett två backar av högre klass, Strimma och Strålman.