Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
Utan Renberg kunde vi mycket väl ha hamnat i kvalserien denna säsong... Jävla gnällspikar! Räcker inte 50 poäng. Vad fan ska karln göra för att ni skall glömma erat gamla agg?