Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
Pessimisten: Och nu börjar de kräva in pengar för säsongskorten.
Men jag väntar nog till sista dan helst eller kanske till säsongsstart för ingen lär väl sno våra platser antar jag. Isåfall finns det ju fler att ta av även om våra är bra