Sv: Renberg, lagbygge och framtid
Lövva:

Hehe, ta det lugnt. Det verkar som om det bara är jag av lulingarna som tycker att det här var det allra roligaste som kunde hända! Det ska bli mycket intressant att följa Renberg i Skellefteå.