Sv: Kvällens match
Bolivar: Skulle inte förvåna det minsta om det sk 1+1 är ett likadant 1+1 som Niinimäki finns dvs löneökning inför säsong 2. Pajasarna som styr har jag inte förtroende alls för längre.