spud: det är nog bara PEN som har hakat upp sig på det där med namnet (eller hur, PEN ;-). Förra säsongen var Modig mycket mer stabil, men den här säsongen har han inte varit i närheten av samma sak. Försvarsspelet ser mycket osäkrare ut med Modig än med Gusten, så är det bara.