Lindberg Råkkar: Låter troligt. Men men, ska i alla fall bli intressant att se Kuiper, om han nu spelar.
Inlägg: 977398
Svarskommentarer
Sv: J20
Premiärtorsk i årets Topp 8 hemma mot HV71, 3-4 efter att vi haft ledningen med 3-1 en bit in i 2:a. Bittert eftersom jag tycker vi hade matchen och spelet men inte kunde förvalta detta övertag. HV duktiga på att kontra och bättre på att komma till "rakare" avslut. Jaja nya tag i morgon em. kl 16 i A-hallen då vi får försöka lugga VFHC på 3 pinnar.