GävleLasse: Jadå, och viktigare att ta poäng emot bottenkonkurrenterna än mot FBK/LHC. För vår del har vi tyvärr spelat sämst mot dessa lag vilket gör att det inte känns så hoppfullt. "Det är aldrig för sent att ge upp" så vi väntar några omgångar till.:-)