Jag brukar inte vara så förtjust i tränar byten hit och dit. Men ska Luleå lyckas vända på denna trend så måste ju något hända. Och kanske skulle ett tränarbyte vara ett alternativ för er, för det verkar ju som tränarna inte klarar av att få med sig spelarna.