Sv: Kvällens match
Lövva: Jag är liksom alla andra besviken över bristen på agerande från klubbens sida. Frågan är ju om det är rätt tillfället att visa sina protester under matcherna. Laget har väl aldrig behövt mer stöd än nu och även om missnöjet inte är riktat mot laget så är det ju dom som finns nere på isen samtidigt som alla visslar och buar.
Timing är A och O.